Zintegrowany pozycjoner wideł (model o dużej wydajności z zaworem przesuwu bocznego) S11 ZVISV

More info

ModelUdźwigLC
(LSP)
Omin-
Omax
GDSLVCoG
(ESP)
Ciężar
kgmmmmmmmmmmmmmmmmkg
S 11-ZVI 20-SV 2000 500 400-1000 1090 120 40 1000 120 190 265
S 11 -ZVI 25-SV 2500 500 400-1100 1190 125 45 1000 125 195 305
S 11 -ZVI 30-SV 3000 500 400-1200 1300 140 50 1000 130 190 420
S 11 -ZVI 40-SV 4000 500 400-1300 1400 140 50 1000 135 185 450
S 11 -ZVI 45-SV 4500 600 400-1300 1400 150 60 1000 150 205 540
S 11 -ZVI 48-SV* 5000 600 400-1300 1400 150 60 1000 150 195 550
S 11 -ZVI 50-SV 5000 600 400-1400 1500 150 60 1000 150 190 620
S 11 -ZVI 60-SV 6000 600 400-1700 1800 150 65 1000 155 190 700
S 11 -ZVI 70-SV 7000 600 400-1900 2010 150 70 1000 170 180 895
S 11 -ZVI 80-SV 8000 600 500-1900 2010 200 70 1000 175 205 1030
S 11 -ZVI 80/900-SV 8000 900 500-2100 2220 200 70 1000 190 195 1260
S 11 -ZVI 100-SV 10000 600 500-2100 2220 200 70 1000 190 195 1260
S 11 -ZVI 80/1100-SV 8000 1100 500-2100 2220 200 80 1000 195 195 1430
S 11 -ZVI 120-SV 12000 600 500-2100 2220 200 80 1000 195 195 1430

* dla wózków klasy 3 ISO

 

Wartości orientacyjne dla udźwigów resztkowych wózków widłowych**
Pozycjonery widełS 11-ZVI
20-SV
ZVI
20-SV
ZVI
25-SV
ZVI
30-SV
ZVI
30-SV
ZVI
40-SV
ZVI
40-SV
ZVI
45-SV
ZVI
48/50-SV
ZVI
60-SV
ZVI
70-SV
ZVI
80-SV
ZVI
100-SV
ZVI
120-SV
Udźwig wózka kg 1500 2000 2500 3000 3500 4000 4500 5000/500 5000 6000 7000 8000 10000 12000
X* mm 350 450 450 450 500 500 500 500 560 560 650 650 750 800
LC (LSP) = 500 mm kg 1300 1800 2220 2640 3150 3580 4040 4420            
LC (LSP) = 600 mm kg 1170 1640 2020 2410 (2750) 3280 3670 4060 4560 5400 6310 7120 9220 11000
LC (LSP) = 700 mm kg 1070 1510 1860 2220 (2360) 3020 (3150) 3740 4230 5000 5880 6640 8630 10350
LC (LSP) = 800 mm kg 990 1400 1720 2050 (2060) 2820 (2750) 3480 3930 4660 5500 6210 8100 9750

 ** Udźwig podano dla wysokości podnoszenia do 3300 mm; dane dotyczące zwiększonej wysokości dostępne na zapytanie
* Przyjęty wymiar

Udźwig krańcowy wózka widłowego został obliczony od środka przedniej osi. Przy dużych punktach ciężkości załadunku, przy których wózek widłowy posiada wyższy udźwig krańcowy niż osprzęt, zostały przyjęte wartości w (), przy których przekroczeniu osprzęt zostaje przeciążony.

Zapytaj o produkt





6 other products in the same category: