Chwytak widłowy (widły przyspawane) S12 KG

Urządzenia zaprojektowane do chwytania ładunków pomiędzy widłami. Zastosowanie specjalistycznych nakładek na widły umożliwia pobieranie i transportowanie różnorodnych ładunków. Oprócz prac z ładunkiem uchwyconym pomiędzy widłami chwytaki mogą być używane do standardowych prac widłowych. Dla obniżenia kosztów eksploatacji zalecane są widły przykręcane

More details

More info

Widły seryjnie przyspawane


7/Model
UdźwigLC
(LSP)
ISOOmin-
Omax
ITI
GDSLVCoG
(ESP)
Ciężar

jako
chwytak

na
widłach

kgkgmmmmmmmmmmmmmmmmkg
S 12 - KG 15 1500 1800 500 2 300-1360 950 120 40 1000 130 175 350
S 12 - KG 22 2200 2500 500 2 300-1460 1050 125 45 1000 130 175 380
S 12 - KG 28 2800 3300 500 3 280-1550 1150 140 50 1000 140 170 520
S 12 - KG 35 3500 4000 500 3 280-1650 1250 140 50 1000 140 170 535
S 12 - KG 45 4500 5000 500 3 260-1700 1350 150 60 1000 155 180 670
S 12 - KG 48 4500 5000 600 3 260-1700 1350 150 60 1000 155 175 690
S 12 - KG 50 5000 6000 600 4 260-1800 1450 150 65 1000 155 180 760
S 12 - KG 60 6000 7000 600 4 260-1950 1600 150 70 1000 175 175 970
S 12 - KG 70 7000 8000 600 4 260-2100 1750 200 70 1000 175 195 1090

 

Wartości orientacyjne dla udźwigów resztkowych wózków widłowych**
chwytak widłowyS 12 -KG
15
KG
22
KG
22
KG
28
KG
35
KG
35
KG
45
KG
45
KG
48/50
KG
50
KG
60
KG
60
KG
70
KG
70
Udźwig wózka kg 1500 2000 2500 3000 3500 4000 4500 5000/500 5000 6000 6000 7000 7000 8000
X* mm 350 450 450 450 500 500 500 500 560 560 560 650 650 650
LC (LSP) = 500 mm kg 1180 1620 2070 2410 2880 3320 3600 4090            
LC (LSP) = 600 mm kg 1070 1480 1900 2210 2650 3050 3310 3770 4150 5030 4840 5830 5750 6620
LC (LSP) = 700 mm kg 980 1370 (1730) 2040 2450 (2750) 3070 3490 3860 4680 4510 5450 5370 6190
LC (LSP) = 800 mm kg 900 1270 (1510) 1890 2280 (2400) 2860 (3100) 3610 (4130) 4210 (4950) 5040 (5780)

** Udźwig podano dla wysokości podnoszenia do 3300 mm; dane dotyczące zwiększonej wysokości dostępne na zapytanie
* Przyjęty wymiar

Udźwig krańcowy wózka widłowego został obliczony od środka przedniej osi. Przy dużych punktach ciężkości załadunku, przy których wózek widłowy posiada wyższy udźwig krańcowy niż osprzęt, zostały przyjęte wartości w (), przy których przekroczeniu osprzęt zostaje przeciążony.

Zapytaj o produkt





5 other products in the same category: