Widły teleskopowe

More info

ModelUdźwig kg na ...  ... mm LC (LSP)ISOPrzekrój*
DxS
CLKCoG 1/
CoG 2
(ESP1)/
(ESP2)
Ciężar / para
60014501750
mmmmmmmmmmmmmmmmmmkg
S 5 - TG 20 1100/750               1100 750 370/540 150
S 5 - TG 20 1200/850 2000 820 680 2 135 56 45 1200 850 415/610 160
S 5 - TG 20 1350/1000               1350 1000 480/715 175
S 5 - TG 25 1100/750               1100 750 355/535 195
S 5 - TG 25 1200/850 2500 1025 850 2 165 56 45 1200 850 395/605 205
S 5 - TG 25 1350/1000               1350 1000 465/710 220
S 5 - TG 35 1100/750               1100 750 355/525 200
S 5 - TG 35 1200/850 3500 1450 1200 2/3 165 56 45 1200 850 400/595 210
S 5 - TG 35 1350/1000               1350 1000 465/700 230
S 5 - TG 45 1100/750               1100 750 330/495 205
S 5 - TG 45 1200/850 4500 1850 1550 3 165 56 45 1200 850 370/565 215
S 5 - TG 45 1350/1000               1350 1000 435/670 235
S 5 - TG 60 1200/850 6000 2500 2050 3/4 167 64 50 1200 850 375/590 250
S 5 - TG 60 1350/1000               1350 1000 440/695 270
S 5 - TG 80 1200/850 8000 3300 2750 4 219 65 50 1200 850 355/545 365
S 5 - TG 80 1350/1000               1350 1000 420/650 395

 

Wartości orientacyjne dla udźwigów resztkowych wózków widłowych**
Widły teleskopoweS 5 -TG 20TG 20TG 25TG 35TG 35TG 45TG 45
TG 60
TG 60TG 60TG 60
TG 80
TG 80
Udźwig wózka kg/mm 1600/500 1800/500 2000/500 2500/500 3000/500 3500/500 4000/500 4500/500 5000/500 5000/600 6000/600
X* mm 350 400 450 450 450 500 500 500 500 560 560
LC (LSP) = 600 mm kg 1350 1570 1720 2170 2620 3130 3550 4000 4540 4940 5950
LC (LSP) = 750 mm kg 1160 1360 1510 1900 2300 2760 3120 3520 3950 4370 5260
LC (LSP) = 1200 mm kg 790 940 1050 1330 1620 1980 2240 2530 2860 3170 3830
LC (LSP) = 1450 mm kg 680 810 910 1160 1410 1720 1950 2210 2500 2770 (3300)
LC (LSP) = 1750 mm kg 600 700 790 1000 1200 1500 1700 1910 (2050) 2410 (2750)

 ** Udźwig podano dla wysokości podnoszenia do 3300 mm; dane dotyczące zwiększonej wysokości dostępne na zapytanie
* Przyjęty wymiar

Udźwig krańcowy wózka widłowego został obliczony od środka przedniej osi. Przy dużych punktach ciężkości załadunku, przy których wózek widłowy posiada wyższy udźwig krańcowy niż osprzęt, zostały przyjęte wartości w (), przy których przekroczeniu osprzęt zostaje przeciążony.

Zapytaj o produkt





3 other products in the same category: